Na základě usnesení vlády ze dne 9. dubna s účinností od 20. dubna se všem orgánům veřejné moci a správním orgánům nařizuje, aby v rámci svých pracovišť dodržovali v souvislosti s nouzovým stavem pravidla provozu.
Na základě doporučení pro obce vydané ministerstvem vnitra České republiky bude obnovena činnost v plném rozsahu a zároveň budou nastavena pravidla, aby se v co největší možné míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19.
Od 20. dubna budou hodiny v pokladně a na matrice a checkpointu v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 16:30.
Pokladna bude vyřizovat platební styk vždy po telefonické dohodě a pouze s osobami bez známek respiračního onemocnění.
Matrika bude vyřizovat úřední záležitosti vždy po telefonické dohodě a rovněž pouze s osobami bez známek respiračního onemocnění.
Dle uvedeného doporučení, žádáme občany o omezení osobních kontaktů se zaměstnanci úřadu i v případě podatelny a nahrazení písemným, elektronickým či telefonním kontaktem.
K písemnému kontaktu využívejte schránku umístěno vlevo od dveří Městského úřadu.
K elektronickému kontaktu využívejte datovou schránku ID jmsbwvw nebo emailové adresy evidence@mestohradek.cz, pokladna@mestohradek.cz nebo matrika@mestohradek.cz.
K telefonickému kontaktu využijte telefonní číslo pokladny 371 787 303, matriky 377 534 603 nebo podatelny 377 531 320.