Hlášení 16.4.2020: Provoz na MěÚ HRÁDEK

Na základě usnesení vlády ze dne 9. dubna s účinností od 20. dubna se všem orgánům veřejné moci a správním orgánům nařizuje, aby v rámci svých pracovišť dodržovali v souvislosti s nouzovým stavem pravidla provozu.

Na základě doporučení pro obce vydané ministerstvem vnitra České republiky bude obnovena činnost v plném rozsahu a zároveň budou nastavena pravidla, aby se v co největší možné míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19.

Od 20. dubna budou hodiny v pokladně a na matrice a checkpointu v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 16:30.

Pokladna bude vyřizovat platební styk vždy po telefonické dohodě a pouze s osobami bez známek respiračního onemocnění.

Matrika bude vyřizovat úřední záležitosti vždy po telefonické dohodě a rovněž pouze s osobami bez známek respiračního onemocnění.

Dle uvedeného doporučení, žádáme občany o omezení osobních kontaktů se zaměstnanci úřadu i v případě podatelny a nahrazení písemným, elektronickým či telefonním kontaktem.

K písemnému kontaktu využívejte schránku umístěno vlevo od dveří Městského úřadu.

K elektronickému kontaktu využívejte datovou schránku ID jmsbwvw nebo emailové adresy evidence@mestohradek.cz, pokladna@mestohradek.cz nebo matrika@mestohradek.cz.

K telefonickému kontaktu využijte telefonní číslo pokladny 371 787 303, matriky 377 534 603 nebo podatelny 377 531 320.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete použít HTML značky a atributy:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>